Bisnes Prepaid Tone Excel.

Advertisemen
Kehidupan sekarang kita perlu tempuhi banyak dugaan dan cabaran. Inginkan ' pasif income ' setiap bulan? Saya ingin kongsikan 1 peluang Bisnes Prepaid Tone Excel.

Kenapa saya kongsikan peluang ini? Sebab dengan bisnes prepaid Tone Excel ini anda boleh buat 'pasif income' dengan telefon bimbit anda. Terdapat beberapa sebab mengapa saya lihat ini sebagai satu Lubuk emas.
 Bisnes prepaid Tone Excel
Bisnes prepaid Tone Excel

Bisnes Prepaid Tone Excel

Pertama:

Ia merupakan produk keperluan. Ada affiliate atau tidak, orang mesti pakai. Pengguna prepaid pula sangat ramai, hampir 25 juta rakyat Malaysia menggunakan prepaid. Maknanya pasaran sangat-sangat luas.

Kedua:

Ingin sertai sangat murah, hanya RM110. Ramai orang mampu, maintain pula hanya RM20 sebulan. Ramai pengguna menggunakan telefon, mereka topup atau bayar bil lebih besar daripada RM20. Maka ramai yang tidak akan merasa beban untuk maintain tiap-tiap bulan.

Ketiga:

Downline kita nanti jika topup tidak perlu jumpa kita. Pergi kedai topup, 7eleven, stesen minyak, maybank2u, cimbclick, atm machine, dan mereka boleh top up.  Menarik kan? Ini alasan paling besar, kerana jika kita tengah tidur mereka topup, maknanya kita tidur pun boleh dapat duit. Hebat kan?

Keempat:

Selama ini, saya pakai handphone, isteri pakai, anak-anak pakai, adik beradik pakai, jika mereka topup atau bayar bil, tauke maxis, tauke digi, tauke telco yang lain akan bertambah kaya, kita tidak dapat apa-apa pun. Baik saya buat bisnes prepaid Tone Excel, sekurang-kurangnya bertambah juga kekayaan kita, walau sedikit. Tetapi jika ramai, dia tidak main sikit-sikit. Memang lumayan.

Kelima:

Disebabkan orang akan pakai handphone setiap masa, maka pasti mereka akan sering topup, maka ini peluang untuk kita dapat pencen. Jika seorang kita taja, dan dia pakai simkad tersebut selama 10 tahun, maknanya saya dapat pencen selama 10 tahun. Siapa tidak ingin, bukan mereka menyusahkan kita pun jika ingin topup.

Keenam:

Risiko amat kecil, modal hanya RM110, sudah boleh mula. Jika dia tidak menjadi (mudahan menjadi) maka kita tidak akan rugi banyak, kecuali tenaga dan masa yang telah dihabiskan. Jika menjadi maka bertambahlah pencen kita.

Ketujuh:

Zaman internet, Facebook pun sudah ramai orang. Senang saya buat dan kenalkan simkad ini pada orang. Lagipun saya ada website saya sendiri di Bisnes Tone Excel.Asia yang saya berikan pada downline saya. Mudah mereka, mudahlah saya juga. Biar semua orang boleh buat duit.

Jadi dengan alasan-alasan ini maka saya bulatkan tekad dan beri peluang kepada anda semua. Ini perniagaan affiliate yang saya letakkan usaha sebanyak 200% bermula 2014 ini. Sebelum ini pun saya sudah buat duit dengan affiliate di Malaysia.

Saya yakin, Bisnes Prepaid Tone Excel ini akan jadi sumber pendapatan pasif. Apalagi? Saya cadangkan kepada anda. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. Bisnes ini jarang sekali lalu dihadapan kita. Jika kita terlepas, kita kena tunggu lagi beberapa tahun lagi untuk menjumpai bisnes seperti ini.

Mulakan sekarang, dan buat sehingga dua tahun secara konsisten, insya-Allah berhasil. Anda kurang faham tentang bisnes ini? Semuanya! A-Z! Langkah demi langkah ada diterangkan dalam buku panduan!

Caranya, dapatkan dan tempah simkad anda dan buku panduan ini.

SIMKAD = RM90
BUKU = RM10
PENGENDALIAN DAN POS = RM10
JUMLAH RM110 sahaja.

Buat pembayaran sebanyak RM110 ke:

Bank: MAYBANK No Akaun: 162478118746
Nama: Mohd Hafiszan Mohd Kamarudin
Email: airjam.pzan@gmail.com (untuk online transfer)
Telefon: 0142112531 (sms sahaja)

Selepas membuat pembayaran sila sertakan saya dengan bukti pembayaran serta maklumat berikut:

Nama:
Alamat:
No Tel:

Buat pembayaran hari ini. Dengan segera simkad dan buku panduan akan dipos. Dan anda terus boleh mulakan bisnes prepaid Tone Excel. Moga maju jaya.

Selepas pembayaran dan terima simkad, Hubungi saya sekali lagi.
Anda juga boleh PM saya di FB

Bisnes prepaid Tone Excel
Bisnes prepaid Tone Excel


Anda tentukan kejayaan
Hafiszan Kamarudin
IDP 322602
0142112531



Advertisemen

Disclaimer: Gambar, artikel ataupun video yang ada di web ini terkadang berasal dari berbagai sumber media lain. Hak Cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber tersebut. Jika ada masalah terkait hal ini, Anda dapat menghubungi kami disini.
Related Posts
Disqus Comments